CiviCRM Community Forums (archive)

*

News:

Have a question about CiviCRM?
Get it answered quickly at the new
CiviCRM Stack Exchange Q+A site

This forum was archived on 25 November 2017. Learn more.
How to get involved.
What to do if you think you've found a bug.

• CiviCRM Community Forums (archive) »
  • Language and Locality »
  • Dutch User Group (Moderators: Erik Brouwer, Erik Hommel) »
  • Introductie
Pages: [1]

Author Topic: Introductie  (Read 3317 times)

henrydenhengst

• I’m new here
  • *
    • Stem in de Stad
  • CiviCRM version: 4.0.8
  • CMS version: drupal 7.12
  • MySQL version: 5.1.58
  • PHP version: 5.2
Introductie
May 09, 2012, 02:28:26 am
Ik zou willen voorstellen dat Nederlandse gebruikers van CiviCRM zich hier voorstellen en even laten weten hoe ze heten, waar ze CiviCRM gebruiken, etc.

Mijn naam is Henry den Hengst
Ik ben IT vrijwilliger voor Stem in de Stad in Haarlem
Wij zijn op dit moment bezig met de implementatie van CiviCRM
https://www.facebook.com/denhengst
« Last Edit: May 09, 2012, 03:02:24 am by henrydenhengst »
Henry den Hengst
IT vrijwilliger
Stem in de Stad
Haarlem

Erik Brouwer

• Moderator
  • I’m new here
  • Project manager / Functional consultant
  • CiviCRM version: 4.5
  • CMS version: drupal 7
Erik Brouwer
May 11, 2012, 02:03:20 am
Mijn naam is Erik Brouwer en werk samen met Erik Hommel in het bedrijf EE-atWork. Wij helpen organisaties o.a. met de implementatie van CiviCRM en zijn actief in de CiviCRM gemeenschap. Ik doe dat door mee te werken aan de vertaling van CiviCRM naar het Nederlands en mee te ontwikkelen aan documentatie en standaard trainingen van CiviCRM.

• http://www.linkedin.com/in/erikbrouwer
  • http://www.ee-atwork.nl

msn

• I post frequently
  • Please talk to the other site
Re: Introductie
May 14, 2012, 05:16:38 am
Mijn naam is Martin Niewzwaag en werk als zzp-er onder de naam CMSeasy, waar Drupal CMS voor mij hét platvorm is een content management systeem te bouwen voor MKB en non-profit.

De eerste ervaring met CiviCRM is van een aantal jaren geleden met de bouw van een relatiebeheerssysteem voor een charitatieve evenementen organisatie. Dit jaar heb ik twee projecten met CiviCRM uitgevoerd: één voor een Antwerps bewonerscollectief gericht op gezond woon- en leefklimaat en één voor een non-profit netwerk van kwaliteitsprofessionals.

Jeroen~

• I’m new here
  • *
    • WoesteLand
  • CiviCRM version: CiviCRM 4.2
  • CMS version: Drupal 7
January 25, 2013, 12:32:25 pm
Mijn naam is Jeroen Groothuismink.
Ik heb als vrijwilliger voor WoesteLand, de jongerenafdeling van het IVN een Drupal website gebouwd met CiviCRM.
Civi wordt gebruikt voor het registreren van de vrijwilligers en deelnemers aan evenementen.
Evenement registraties en email nieuwsbrieven is de basis van de site en hiervoor wordt CiviCRM gebruikt.

CatorgHans

• I post frequently
  • CiviCRM version: 4.4
  • CMS version: drupal
January 26, 2013, 02:42:02 am
Mijn naam is Hans Idink. Ik werk als zelfstandige nu 6 jaar met drupal en zo'n 3 jaar met CiviCRM.

magnolia61

• I post occasionally
  • **
  • CiviCRM version: 4.5.5
  • CMS version: Drupal 7.34 / Joomla 3.3.6
  • MySQL version: MySQL 5.5.40
  • PHP version: PHP 5.5.19
February 01, 2013, 08:58:36 am
Mijn naam is Richard van Oosterhout en ik werk nu 1 jaar met Civicrm wat we sinds 1 januari gebruiken als CRM, voor ons inschrijfsysteem en de donatiemodule van Stichting Onvergetelijke Zomerkampen.
Ik werk met de Joomla integratie en heb zo'n 10 jaar ervaring in het gebruik en een beetje programmeren (php/mysql) in CMS-en, heel beperkt hoor, maar ik kan redelijk code lezen aan aanpassen.
Ik heb best een aantal functionele wensen t.o.v. civicrm en ideeen over een optimale workflow. Daarover draag ik graag mijn steentje bij!

• www.onvergetelijkezomerkampen.nl

Erik Hommel

• Forum Godess / God
  • I live on this forum
    • EE-atWork
  • CiviCRM version: all sorts
  • CMS version: Drupal
  • MySQL version: Ubuntu's latest LTS version
  • PHP version: Ubuntu's latest LTS version
February 02, 2013, 04:06:30 am
Leuk om te lezen allemaal! Mijn naam is Erik Hommel en ik werk samen met Erik Brouwer (zie boven) in EE-atWork. Wij ondersteunen klanten met CiviCRM. Dat varieert van grotere Civi klanten als De Goede Woning met regelmatige aanpassingen en een real time synchronisatie met een Oracle applicatie tot wat kleinere projecten waar we installeren, samen met de klant inrichten en eventueel gegevens migreren. Mijn rol varieert van projectmanager via functionele zaken tot coderen. Daarnaast ben ik behoorlijk actief in de CiviCRM community. Ik ga regelmatig naar sprints en help mee in het API team. Wij organiseren ook regelmatig CiviCRM meetups en sprints in Nederland. Met EE-atWork, Bosqom en Barnworks zijn we bezig om te komen tot CiviCooP, een coöperatie voor CiviCRM wat het hele terrein van implementatie tot dagelijkse ondersteuning af kan dekken. Andere bedrijven of eenpitters kunnen daar in de toekomst in deel gaan nemen, en kunnen ook stukken bij de CiviCooP neer gaan leggen. Introductie is bij de CiviCRM meetup op CiviDay 2013 geweest, wil je meer weten schiet me even aan (hommel@ee-atwork.nl).
Leuk om hier alle Nederlandse mede Civi-ers tegen te komen!
Erik
Consultant/project manager at EEatWork and CiviCooP (http://www.civicoop.org/)

Pages: [1]
  • CiviCRM Community Forums (archive) »
  • Language and Locality »
  • Dutch User Group (Moderators: Erik Brouwer, Erik Hommel) »
  • Introductie

This forum was archived on 2017-11-26.